Busreis naar Fleuramour 23 september 2022

Dit moet je een keer gezien hebben......Wie gaat er mee naar Fleuramour op 23 september?

Fleuramour is al een kwarteeuw een vaste waarde in de evenementenwereld. Vier dagen per jaar transformeren een honderdtal internationale topartiesten de landcommanderij van Alden Biesen (in Bilzen, Belgisch Limburg) in een sprookjeswereld vol bloemen. Wereldwijd wordt het evenement gezien als hét mekka van de bloemsierkunst.

In het kasteel, de kerk en de tuinen kom je de mooiste bloemendecoraties tegen, van heel erg groot tot klein en verfijnd. In totaal worden meer dan 150.000 bloemen verwerkt in honderden unieke ontwerpen.

Naast deze uitgestrekte florale expositie zijn er een pop-up markt met allerlei leuke producten, live demonstraties bloemschikken, een florale modeshow en eetstandjes & drinkgelegenheden.

Een originele activiteit, een gezellig dagje uit, een garantie op mooie foto’s!

Vrijdag 23 september is het Hoedjesdag. Bezoekers paraderen met hun zelfgemaakte bloemenhoed. Kijk je liever toe? De parades gaan door om 12.15 en 14.15 uur. Maar doe gerust mee! Een jury kent prijzen toe.

Ga je mee? De opstapplaatsen zijn Raalte, Deventer, Apeldoorn en Arnhem, vertrektijden respectievelijk 7.30 uur, 8.00 uur, 8.30 uur en 9.00 uur.

Aankomsttijd in Alden Biesen ca. 11.00 uur en vertrek om 17.00 uur. Bij Arnhem dineren we bij Chinees Restaurant Hao Yuan. Ca. 20.30 uur vertrekken we richting de diverse opstapplaatsen. We hopen uiterlijk 22.00 uur weer bij Raalte te arriveren. De totaalprijs voor deze dag bedraagt voor leden en hun partner of één introducee incl. de maaltijd en een consumptie € 65,00 p.p. Ook niet-leden zijn welkom: voor hen geldt een toeslag van € 7,50.

Inschrijving door middel van het OPGAVEFORMULIERdat op de website van afdeling Deventer staat en tot uiterlijk 15 september ‘actief’ is.
Klik hier voor uitgebreide informatie en het opgaveformulier op de website van Groei & Bloei Deventer.

WE HOPEN DAT DE BUS VOL KOMT!

Opgeven mag ook bij mij, Betsie Grondman, email: lambertha58@gmail.com

Hartelijke groet,