Ommen

Kijken bij leden 21 september

Twee jonge tuinen rondom boerenerven!

Op zaterdag 21 september zijn jullie van harte welkom om een kijkje te nemen bij twee tuinen rondom de boerenerven bij Sportpark Westbroek in Ommen.

De eerste tuin is een jaar of zes geleden aangelegd door de eigenaren Esther Geerke en Bert en bevat onder meer rozenborders, groentetuintje, ‘boerentuintje’, kruidentuin en meer natuurlijk randzones. De kleine poel is een walhalla voor de groene kikkers.

De tweede is tuin is aangelegd in februari 2023, een halfjaar nadat het huis van Marcel en Mark werd opgeleverd. Na ruim 1,5 jaar zet de tuin mooi aan en kenmerkt zich door organische vormen met volle borders met vaste planten en heesters die een natuurlijk en harmonieus geheel vormen.

Esther Geerke en Mark vormen samen met drie andere leden het nieuwe tuinteam dat o.a. het Open Tuinenweekend van 2025 gaat voorbereiden.

Esther Geerke en Bert wonen aan Het Arriërflier 5, 7732 AC OMMEN

(kom je met de auto, dan kun je het beste parkeren aan Het Arriërflier)

Marcel en Mark wonen aan de Arriërveldsweg 4C, 7732 AE OMMEN

(kom je met de auto, dan kun je parkeren op het boerenerf, of anders aan de weg)