Open Moestuin 24 augustus

Steeds meer mensen zijn geïnteresseerd in het verbouwen van eigen groente, kruiden en fruit. Het eten uit eigen tuin is populair, je weet dat je eerlijk voedsel eet zonder bestrijdingsmiddelen, dat je groente eet van het seizoen, vaak is het ook goedkoper dan in de winkel maar vooral is het ook heel leuk om je eigen eten te verbouwen. Tussen liefhebbers van de moestuin is er vaak een intensieve ruil van tips, zaden, plantjes en oogst.

Dit seizoen stellen twee leden van de afdeling hun moestuin een avond open voor geïnteresseerde leden, beginners en liefhebbers. Daarnaast hebben ze ook een prachtige siertuin met vijver enz. die ook bekeken mag worden. Iedereen is welkom!

• 24 aug. Open Moestuin van Wilma Woertink Tussenweg 3, 7731 XS Ommen

Rondleiding vanaf 19.00 uur.
Wilma zal je enthousiast vertellen wat hun manier van tuinieren is. Napraten met koffie/ thee en iets lekkers.

Opgave is wenselijk. Dit kan bij Betsie Grondman 0621656604 of mailen naar: lambertha58(at)gmail.com

De toegang is gratis.