Ommen

Dinsdag 17 oktober organiseert het bestuur een gezellige herfstmiddag op een mooie en sfeervolle locatie: de Jorishoeve in de Wolfskuil in Ommen. We trekken samen de natuur in, maken een mooi arrangement voor thuis en eten samen buiten(als het weer het toelaat; anders blijven we gezellig binnen).

We nodigen jullie van harte uit voor deze middag in herfstsfeer.

We starten om 13.15 uur met een gezamenlijke boswandeling vanaf de Jorishoeve. Onderweg mag je - als je dat leuk vind - materiaal verzamelen om die later te verwerken in het arrangement. Mocht je niet kunnen of willen wandelen, dan kun je ook later aansluiten of alvast gezellig binnen zitten met een kop koffie of thee.

Bij terugkomst op de hoeve is er eerst koffie/thee (±14.15 uur) met een lekkernij. Hierna gaan we onder leiding van Betsie Grondman aan de slag met het maken van een mooi herfst arrangement, met ruimte voor individuele accenten. Het materiaal hiervoor is ruimschoots aanwezig.

Aan het eind van de middag is het tijd voor een gezellig moment. Dan staat er een kop warme pompoensoep met stokbroodje klaar.  Rond 17.30 uur is de afsluiting van de middag.

Inschrijven: Je aanmelding ontvangen we graag voor 10 oktober via onderstaand formulier.
Ook introducees zijn welkom!

Zelf meenemen: mesje, snoeischaar en een doek om de werkplek schoon te houden.

Wanneer: dinsdagmiddag 17 oktober, 13.15 uur

Locatie : de Jorishoeve, Wolfskuil 15, 7731 AP Ommen

Kosten : voor G&B leden € 30,00 voor niet leden € 35,00

Je aanmelding en betaling op NL31RABO 0384649602  t.n.v. afd. Ommen Groei & Bloei ontvangen we graag vóór 10 oktober via onderstaand aanmeldingsformulier. Na ontvangst van je betaling is je aanmelding definitief.

Vriendelijke groet namens het betsuur, Machteld, Tineke en Betsie.

Aanmeldformulier herfstworkshop 17 oktober 2023

Hartelijk dank voor uw opgave. Graag tot ziens op 17 oktober.