Ommen

Ledenaanbod Groei & Bloei: mussenvilla

Voor de maand december heeft Groei & Bloei een speciale actie voor (nieuwe) leden.

Nieuwe leden die zich in december via onze afdeling Ommen aanmelden, krijgen:
- het laatste nummer van 2019 gratis.
- € 20,- korting op het lidmaatschap voor 2020 (€ 49,95 i.p.v. € 69,95).
- als welkomstcadeau een leuke houten mussenvilla voor 3 mussenfamilies ter waarde van ca. € 27,50.

Voordelige aanbieding voor leden
Je kunt de mussenvilla in december ook voor jezelf bestellen. Je betaalt dan geen € 27,50 maar € 19,50.

De mussenvilla is te zien tijdens het Kerst Event (d.d. 19 december) en je kunt deze daar ook ter plekke bestellen. Het is ook mogelijk om de mussenvillia vóór 28 december via onderstaand formulier te bestellen. De bestelde villa's worden uitgereikt bij de eerstvolgende lezing op 21 januari. Ben je dan verhinderd, dan kan je de villa ophalen bij Yvonne Seuntjens (Ommen) of Tineke Attema (Hardenberg).

Specificaties mussenvilla: gemaakt van vurenhout met zinken dak. Afmetingen: 46,8 x 16,8 x 20,5 cm.

Bestelformulier mussenvilla