Kerstevent 2022

Dinsdag 13 december organiseert het bestuur een gezellige kerstmiddag op een mooie en sfeervolle locatie: de Jorishoeve in de Wolfskuil in Ommen. We trekken samen de natuur in, maken een mooi kerststuk voor thuis en eten samen buiten rondom het kerstvuur (als het weer het toelaat; anders blijven we gezellig binnen).

We nodigen jullie van harte uit voor deze middag in kerstsfeer.

We starten om 13.30 uur met een gezamenlijke boswandeling vanaf de Jorishoeve, richting Laarbroek. Onderweg verzamelen we natuurlijke materialen die we later gaan verwerken in een kerststuk. Mocht je niet kunnen of willen wandelen, dan kun je ook later aansluiten of alvast gezellig binnen zitten met een kop koffie of thee.

Bij terugkomst op de hoeve is er eerst koffie/thee met een kerstlekkernij. Hierna gaan we onder leiding van Betsie Grondman aan de slag met het maken van een mooi eigentijds kerststuk, met ruimte voor individuele accenten.

Aan het eind van de middag is het tijd voor een gezellig moment, buiten rondom de vuurschaal. Dan staat er een hapje en een drankje klaar en warme glühwein voor de liefhebber. Aansluitend serveren we een kop warme snert met roggebrood - en uiteraard wordt er ook voor een vegetarische variant gezorgd. Rond 18.30 uur is de afsluiting van de middag.

Inschrijven: Je aanmelding ontvangen we graag voor 6 december via onderstaand formulier.
Ook introducees zijn welkom!

Kosten: € 30 leden Groei & Bloei en € 35 niet-leden

Locatie: de Jorishoeve, Wolfskuil 15, 7731 AP Ommen